Haber

Dacia’ya iki ödül!

Dacia, Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği (ODMD) tarafından düzenlenen 2022 Satış ve Bağlantı Ödülleri’nde iki ayrı ödüle layık görüldü.

Basın mensuplarının 2022 yılında katıldıkları marka ve modellerin test sürüşlerini veya tanıtım faaliyetlerini değerlendirdiği özel kategoride Dacia Jogger Lansmanı “Yılın Basın Lansmanı” seçildi.

Iğdır Kars ve Kars’ta düzenlenen etkinliğin ilk adımı, Iğdır’da 12 bin metrekare alana yayılan Tuzluca Mağaraları’nda gerçekleşti. Dacia’nın yenilenen yüzü ve felsefesi, etkinliğe özel hazırlanan “video mapping” gösterisi ile mağara duvarlarında sahnelendi. Dijital sanat gösterileriyle Dacia dünyasının merkezi haline gelen mağaranın farklı yerlerinde, profesyonel oyuncularla otomobilin modülerliğine odaklanan sürpriz mizansenler gerçekleştirildi. Oluşturulan yapay zeka konseptinin misafirlerle keyifli bir etkileşim oluşturduğu organizasyonda, lansman için mağara içerisinde özel olarak tasarlanan konferans salonunda Jogger’ın teknik detayları paylaşıldı. Ayrıca mağaranın loş atmosferinde gerçekleştirilen, yöresel lezzetlerden oluşan ‘Kayıp Yemek’ konseptiyle misafirlere gastronomi deneyimi yaşatıldı.

Bölgenin gizemli coğrafyası, Jogger’ın ilk gezintilerine ev sahipliği yaptı. Mağara içi gezinti ile başlayan; Kartpostal görüntülerinin ortaya çıktığı Gökkuşağı Tepeleri, Aras Nehri kıyıları ve Ani Antik Kenti gibi doğa harikalarının yer aldığı rotalarda aracın sürüş kabiliyetine odaklanıldı. Kişiselleştirmenin tüm detaylarıyla düşünüldüğü lansmanda her Jogger ismine özel hazırlanırken maceraya davet eden bisiklet, kayak grupları ve portbagaj gibi aksesuarlarla donatıldı.

Arabasız Şehir Günü kampanyası da ödül aldı

Dacia, günümüz otomotiv segmentinde pek kullanılmayan ve muhtemelen bir kereden fazla kullanılmayan donanım ve özelliklere sahip araçların aksine, modellerinde kendinden emin duruşuyla tüketicilere gerçekten ihtiyaç duyduklarını sunuyor ve onlara yol gösteriyor. tüm güçleriyle yeni deneyimler keşfetmek için maceraya atılmak. Marka, bu özgüvenli duruşunu Arabasız Şehir Günü’ne destek vererek gösterdi.

Dacia Türkiye, toplu ulaşımın yanı sıra dijital, radyo ve outdoor kanallarıyla da desteklediği kampanyayla 22 Eylül’de; Bisiklet, scooter, tekerlekli paten ve kaykay gibi alternatif ulaşım araçlarına yönlendirerek sorumlu bir yaklaşım sergiledi. Dacia’nın hayata geçirdiği bu sıra dışı kampanya, 2022 Satış ve İletişim Ödülleri’nde Yılın Outdoor Uygulaması seçildi.

Kaynak: Carmedya.com / Araba

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu